Alla inlägg den 18 november 2011

Av Josefin - 18 november 2011 23:30

Idag har jag och älskling varit på bio och sätt  "breaking dawn, part 1 "!!

Jag tog även breaking dawn meny med popcorn, läsk och armband där det stod "twilight saga" så fint^^! Jag kommer använda den väldigt mycket eftersom jag är ett fan.


Jag tyckte att filmen var jätte bra. Exakt samma känslor som det är i boken. Det tycker jag att dom har lyckats med alla 4 twilight filmerna. Fast mest av min favoriter är nog New moon absolut. Fast alla är bra på sitt sätt. Älskar verkligen filmerna och böckerna!



                                                  


          


Emmelie och Rickard var hos oss på kvällen. Det var verkligen jätte trevligt.<3

Det är jätte kul att ha folk här hemma ^^


Nej nu är klockan mycket. NU ska jag sova, jag är jätte trött!!^^


 

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards