Alla inlägg under juli 2019

Av Josefin - 18 juli 2019 09:02

Samma känsla fortfarande.

Tänk om det aldrig försvinner. Vad gör jag då?

Tänker på dig fortfarande....

Jag försöker verkligen men det går inte..



 

<3

Av Josefin - 17 juli 2019 08:12

Kramarna betyder massor för mig


Jag gör gör det bara värre om jag kommer närmre dig.


 

Av Josefin - 15 juli 2019 11:52

So many tears 

Av Josefin - 13 juli 2019 08:41

  Jag fatta tycke för en annan person än dig.

Det trodde jag aldrig. Trodde det alltid skulle vars du och jag mot världen. Men det kanske inte är så konstigt ändå. Efter 13 år är det inte konstigt. Jag vet inte om det aldrig någonsin går över för den personen jag har fattat tycke för. Jag vet varken in eller ut om du eller han är pusslet till min  lycka? Hur vet man det? Hur vet man sånt? Jag har ingen blekaste om han fattat tycke för mig? Men Jag tror det. Det känns så.. Men jag kan ha fel. 

Det betyder inte absölut inte att jag inte älskar dig. För det gör jag. Men vi har mycket att jobba på. Jag har mycket att jobba på mig själv för jag ärr verkligen inte 100%. Jag har valt att kämpa. Så får vi helt enkelt se. Vad som än sker så behöver jag dig i mitt liv. Så är det bara tror jag.. 



Ovido - Quiz & Flashcards