Alla inlägg under april 2014

Av Josefin - 21 april 2014 10:59

Har nog varit att flytta hemifrån.... Att hitta mig och respekterat mig och det har gjort att jag har hittat mig själv idag <3 jag känner mig själv mer än någonsin <3... Tack mig själv och andra <3

Av Josefin - 20 april 2014 19:31

Jag är så jäkla rädd.... Att ni inte ska älska mig något mer... Bara för jag inte är som er och för att jag kanske inte alltid tycker som ni.... Jag är så jäkla rädd att vara annorlunda.... Det är så fel så fel :-/

Bah

Av Josefin - 20 april 2014 19:26

Ni/Du säger att jag inte vet ingenting och jag förstår ingenting... Jag tror vi har något gemensamt där....för det gör inte du heller. Visslingen är det väl mitt fel för jag säger ingenting. Vi två är olika du och jag. Du har den förmågan att prata och förklara och prata om dina känslor. Det kan inte jag för jag har aldrig gjort det, aldrig någonsin inte i grupp, inte ensam med någon.... Inte ens för min egen familj för jag är så jäkla rädd du annar inte..... Att sitta bli dumförklarad, vissa himlar med ögon, igen respons (att ni har lyssnat), att ngn inte förstår och hänger på så höjer man röster/ryter mot en , att inte bli lyssnad på och att bli avpruten och över pratad är nog det värsta tror jag och att prata åt än... Det gör mig osäker och vet inte alls vad jag ska säga i dom läggerna... Det gör mig stummare...och väcker massa tankar om vad ni tycker om mig....min osäkerhet och självkänslan bara växer. Plus allt det där med M jag tar det mycket personligt för jag är exakt likadan. Ni sitter o klagar hur hon är och framför allt som person att det inte är bra att vara inåt bunden person(eller vad man vill kalla det) med mera med mera..... Klart att det är inte bra... Men det är sådan vi är jag är sån....jag är en grubblade/tänkare istället för talare.... Och man kanske får dra ut vissa svar på tal.... Man måste kanske ibland fråga och mer djupare.... Svårt att förklara men.... Jag har även haft denna fråga... Är det något fel på mig? Varför är jag annorlunda? Varför säger jag ingenting? Jag har nog haft samma frågor som ni som ni har i mot mig och M vi vet nog våra problem mer än du/ni tror....Förlåt.... :-/

Ord

Av Josefin - 18 april 2014 18:37

Jag ser dig med andra ögon nu....

Ovido - Quiz & Flashcards