Alla inlägg under mars 2012

Av Josefin - 18 mars 2012 08:32

Ja är väldigt dålig på det och framför allt att ringa....

Jag har ju en vana sen jag var liten.... Både i 5-6 ålderna fram till högstadiet. Det finns förklaring till det... så klart ;) Vilket mina vänner vet idag? tror jag? 

Att folk(förra detta kompisar) igronerar mig och försöker undervikaa mig, dissar mig för att vara med någon annan och inte vill vara med mig. Dess värre så ville jag på något sätt vara med dom ännu mer, jätte konstig va? pysko XD?

Haha dom trodde till slut att jag var lesbisk haha (typiskt tjejer va)? Men det fick dom sota för kan jag ju säga ;).

Jag var väl desperat att ha en vän att umgås med. Jätte konstigt och jag ångrar idag, att varför lägga sin stora energi på såna personer? då är det bättre att vara ensam ju? än att behandlas som skit right? Att dom inte kunde säga det rakt ut, att dom inte vill vara med mig? Så kanske jag hade fattat det och låtit dom vara ifred, det är väl så som älskling säger, vi tjejer är otydliga? 

Jag tror dom tyckte att jag var lite konstigt också, eftersom jag var väldigt tystlåten, blyg och ja annorlunda? 

(Det här gäller inte mina vänner idag så ni vet det... )












Men som sagt.... vi tjejer är ju konstiga.... vi kan ju inte vara mer än 2-4 stycken? Tjejer är elaka mot varandra så är det bara.... då på den tiden önska jag att jag hade killkompisar.... men tyvärr hatade jag killar också(finns förklaring till det med, haha gud hjälp mig?)....så ja det var en förvirrad tid kan jag ju säga....

Av Josefin - 12 mars 2012 22:38

Jag vill bara skriva att jag älskar min familj, släkt, Sambo och mina vänner

Utan er hade jag inte ståt här idag.

Tack för att ni tror på mig, när jag inte gör det

Tack för att ni leder vägen och hittar vägen åt mig, när jag känner mig vilsen

Ni har jag gjort mig starkare och modigare

Jag finner inga ord och jag har inte direkt det bäst ordförrådet XD

Men det här samanfattar allt, JAG ÄLSKAR ER  <3


Haha, jag sitter här o små böllar, när jag tänker på det Haha :') <3


<<BAMSEKRAMAR>>



 

Av Josefin - 10 mars 2012 22:19

Rätt låt vann på melodifestivalen Lorren ^^!! Yay thihihihi




Nej usch, jag är ju glad, men så jävla nervös hela tiden. Det blev ju ganska chockande allting typ, jag var på arbetsförmedlingen då arbetgivaren från Coor ringde(i torsdags). Vi sa först att jag skulle komma in på måndag och tisdag. Men så mådde Elin dåligt och jag fick komma in på samma dag och gå brevid henne. Det kändes lite för snabbt och in på( jag skulle ha hellre ha kommit in på måndagen och tisdagen) men jag svara ju Ja, att jag kunde komma in. Så jag hade ju inga papper eller penna eller skor att ha på mig när jag kom in på US. Så jag fick liksom försöka ta in allt i huvudet, vilket det gick så där eftersom jag var ganska helt "flippad", mitt medvetande var inte där kändes det som. 


Så i Fredags fick jag gå själv på US XD.....helt sjukt tycker jag. Så jag tog liksom allt där jag kommer ihåg toaletter och kontor, posten, personalrummet och omklädningsrummet & restaurangen & toaletten (Det var säkert några toaletter och så som jag missa totalt). Sen skulle jag ta diskgolvet med en maskin, det gick ju ingen vidare, det var det som tog mest tid, eftersom det inte gick som jag ville, det började komma bruna ränder efter den och grejer, fatta noll vad det var,  så jag sög jag upp det blötta och det bruna ränderna golvet och pöllarna, så fick det va.. irreterad och skakig av allt, att vara själv på andra dagen XD. Tankar i mitt huvud som jag alltid får, kommer jag klara det här?, tänk om jag glömmer något?, tänker om jag gör fel? Gud det här går ju dåligt, fy fan vad jag suger?? usch inte så bra att tänka så precis, det gör saken värre, japp..... XD!!!


Men men min hjärna och jag funkar inte så bra ihop. Negativ, dåligt självförtroende & dålig självkänsla och mitt förbannade osäkerhet!!! Så jävla svårt att lite på mig själv, att man klarar det här! Vi får väl se om det går bättre på måndag och tisdag, vilket jag tror, men det är som älskling säger, nu har den värsta dagen varit!! XD PHU!



Jag ska ringa ungavuxna när jag kan, för jag mår inte alls bra, så är det bara.... Jag måste få hjälp, jag har nog gått med det här alldeles för länge!! :-/ !!


Jag vet att jag har skrivit konstigt nu och särskrivning och flum flum och inte den röda tråden what ever... men som sagt ..... Jag skriver för min skull, inte eran!!!



// PUSS

Av Josefin - 7 mars 2012 08:47

Idag blir det att jobb idag i 6 h ungefär, det ska blir riktigt kul =), jag har längtat!

Jag ska jobba på Lunnevad, som jag har jobbat för tidigare. Det ska bli jätte kul.

Jag gick upp klockan 7.15, jag kände mig jätte utvillad. 

Men först ska jag till jobbcoachen en liten stund, "suck".























































Av Josefin - 4 mars 2012 10:54










Kosmos, världens gulligaste och världens bästa katt!!

Av Josefin - 3 mars 2012 23:53

Snart är födelsdagen över.  

Födelsedagen har varit en kanon bra dag, händelsefull, sånt som jag gillar.

Mina nära och kära  var här o firade min dag. Det bjöds på fika och hembakat cheese cake(glassig och god), som jag har gjort helt själv, med hjälp av recept. Den blev jätte god. ("Jag borde verkligen starta upp ett café, där jag får baka sånt gotti gott). Sen blev det att åka iväg till skärblacka med bandet och vi uppträde där i något tvätteri(fritishus eller något liknande.). Det gick bra, fast jag kom av mig lite då och då, men det var alla nerver tror jag.

Men det var absolut jäättte kul!^^


Btw, tack så jätte mycket till ni som kom till mig och fira min dag,

 och stort tack till alla mina vänner på facebook, ni är så rara som gratulerar mig, ni är så urgulliga allihopa!^^



Här är bilder på mina fina presenter^^



             



Ovido - Quiz & Flashcards