Alla inlägg under januari 2014

Av Josefin - 21 januari 2014 21:51

Jag är glömsk, jag gör fel, jag är klantig, jag är smart men inte bok smart, jag kladdar när jag äter, jag sätter strumpor tröjor ut och in..... Jag är sån...jag gör inte det med flit.... Jag tänker inte be om ursäkt för att inte vara perfekt som du....jag är bara mänsklig....

Av Josefin - 9 januari 2014 12:50

TJEJER/KVINNOR
Vi är fina precis som vi är både som smal, extremt smal, lagom tjock/smal, mullig och fet you name it.... Vi borde sluta jämföra och sluta kritisera oss själva och andra. Inget av det leder till ngt bra eller hur? Så om du tycker ngt om någons utseend är fult eller ngt håll det för dig själv då. Ingen vill veta det.....
Inse så här ser jag ut. Jag är vacker, det kvittar vad ngn tycket. Det viktiga är vad du tycker. Att du är hälsosam och mår bra. Det är väl det så är meningen el? Det är väl inte mening med att gå runt och må dåligt pga av en ideal... Fuck it
Vi alla ser olika ut så är det bara. Vi är unika. WOIIII!!!

Puss

Av Josefin - 9 januari 2014 10:15

Så himla skönt att man äntligen vågar säga ifrån när ngt känns jobbigt. Känns så skönt inombords. Så jag säger våga våga!!

Av Josefin - 9 januari 2014 07:52

I natt sov jag bra. Jag gick lade mig tidigare. Tindra vakna vid 2 i natt och sov fram till 7.00 Riktigt skönt tycker jag. Så här pigg har jag nog aldrig varit :-). Isf så har ju sovit bra annars men nu skillnad att jag gick i la mig tidigt. Kan man sova bättre om man äter bättre? Hihj

Ovido - Quiz & Flashcards