Alla inlägg under juli 2014

Av Josefin - 10 juli 2014 23:00

Det är jag just nu. Att bryta ett mönster som jag har burit som en vana hela livet. känns konstigt, overkligt, kompliserat och verkligen förvirrande. Jag märker verkligen det mönstret som jag har allt mer o mer. Det är som att jag är där och nu men samtidigt som jag inte är det. Känns som om den här "rädslan" tar över. Att man nästan glömmer bort att leva och att man är där i bubblan hela tiden och missar massor... I livet...o att allting bara rusar iväg...

Av Josefin - 1 juli 2014 11:24

Varför vänta med att leva?
Varför vänta med att skaffa barn?
Varför ska ekonomi liksom bromsa allt?
Varför inte ta risker?
Livet är aldeles fort kort för att tveka, vara osäker, olycklig och gå vänta på att något ska hända.
Ta tag i dit liv här och nu! Vad är din första tanke som du vill göra just nu? Gör det! låt ingenting stoppa dig. Det finns alltid ett sätt.. Se inget omöjligheterna utan möjligheterna.

Kramar :-)

Ovido - Quiz & Flashcards