Alla inlägg under juni 2013

Av Josefin - 7 juni 2013 19:59

Idag är jag i vecka 33+2. Jag mår fortfarande bra. Det känns smått i ryggen(svanken) och jag blir lätt yr när jag står upp. Det är väl typ allt jag har känt under min hela graviditet. Jag har verkligen haft en tursam graviditet. Så underbart att jag har klarat mig så bra :)!. Därför har jag jobbat så pass länge fram till v 32, tanke på att lokalvårdare är ju väldigt tungt job. 

Jag går ju hemma nu ju. Min sista jobbar dag var i 30 maj, det kändes sorgligt men ändå skönt.


Jag har den där jobbiga rastlösheten. Jag får allt ta mig en lite runda i stan. Gå in på hobbybutiker, tygbutiker och bokhandel eller nåt. Något måste jag ju hitta på att sysselsätta mig med, annars blir jag nog tokig :P

Haha gaaah ;)!

Ovido - Quiz & Flashcards