Alla inlägg under juni 2012

Av Josefin - 9 juni 2012 21:16

Jag har en normalvikt, normal lagom med bröst, liten o ganska fin rumpa, bebis blåögon, lagom längd, jag är josse smart(inte boksmart), modig och jag är inte ful. Jag är en helt okej tjej och det bör duga som jag är eller? :). Jag ska nog bara våga bjuda på mig själv mer, stå upp för mig själv och våga vara jag. :)




 



Av Josefin - 6 juni 2012 11:10

 


Kläder + kläder + kläder = Usch


Det känns som jag har tappat bort min stil och jag vet inte alls vad jag ska ha på mig längre eller vad som passar på lilla mig. Självklart är det viktigast är att man ska känna sig bekväm med det man har på sig. Jag har ju ett problem på just den fronten, jag har ingen aning om vad som känns bekvämt (flera plagg man provar känns så fel och kläderna känns så fula på mig eller att jag är ful i dom kläderna) eller vad som passar mig, allt känns så konstigt och så fel. Jag  har ju inte direkt en ekonomi att köpa nya kläder med. Så jag går omkring och känner mig obekväm.

Jag funderar starkt på att bli nudist....eller inte föresten för jag känner mig verklgen mer obekväm att gå runt omkring naken..... Jag vill också signalera med mina kläder och vara självsäker i mig själv.... önska starkt att jag var det.... ....åhhh jävla skit också!! 


 

Jag har klippt mig eller ja för två veckor ungefär... fint va? 

Ovido - Quiz & Flashcards