Alla inlägg under mars 2015

Av Josefin - 17 mars 2015 06:43

så klart att du inte vet varför eller förstår..... Varför jag reagerar som jag gör. Det första vi reagerar olika som person som person. För det andra eftersom du aldrig har haft dålig självkänsla eller dålig självförtroende så är det väldigt svårt att förstå. Så det där lilla som jag gör en sån stor grej utav. Är stor grej för mig. Jag tar illa vid mig lätt. Slår gärna ner på mig själv. Eftersom jag anser vara dålig person och är dålig på allt. Tror mig jag jobbar på det varjedag det tar tid för mig. Du har lätt för dig och jag har svårt för mig och det har alltid varit så. Jag önska att jag vore som dig. Men det är inget jag kan vara. Jag är den jag är..... Och det är inte okej i dagens samhälle...... Vilket gör svårt för mig att tycka om mig för den jag är......förstår om du har svårt att älska mig.... För jag hatar mig själv i alla plan.....



Oj vilken rödtråd det blev... NOT!

Av Josefin - 11 mars 2015 21:54


1 Jag följer en på youtube som heter Therese Lindgren

2 om jag fick välja något att äta som snacks till film skulle det vara popcorn.

3 Jag gillar årstiden våren bäst.

4 Jag är blyg och tystlåten person. Vilket det inte är okej i dagens samhälle. Man måste vara framåt och ta för sig hela tiden. Inte undra på att man har svårt att tycka om sig själv för den man är. Inse fakta vi är alla olika och unika!!!!

5 Jag är en katt människa

6 Jag är bra på att ta tag i saker direkt. Förutom när jag har mamma/amnings hjärna då orkar jag inget och det är okej ??.

7 Min favorit fika är bullar

8 favorit mat korvstroganoff höhö ?

9 Jag hatar att diska, dammsuga och tvätta! Men jag gör det ändå så klart.

10 Jag tycker om att äta frukost

11 På sommaren tycker jag om att bada, picknick, cykla och äta glass.

12 På vintern tycker jag om att åka pulka. Julafton får jag bara ångest av bläää..

13 Jag har svårt att säga ifrån. - min mun säger ja medan min hjärna säger Neeeeej!!!

14 Jag älskar att umgås med mina tjejer. Saknar dom jämnt!

15 Jag är mellan barn

16 Om jag skulle träna hade jag nog valt att simma eller spela bandy några ggr i veckan. Men jag är för feg!

17 favorit dryck te och blåbärdryck

18. Det tar ungefär 30-40 minuter i duschen. Jag duschar håret en gång i veckan. Duschar kroppen 3 dagar i veckan. Jag har så känslig hy så det får bli så.

19 Jag rackar mina ben och armhålan 1 ggr månaden.




Ovido - Quiz & Flashcards