Alla inlägg under februari 2015

mm

Av Josefin - 28 februari 2015 01:06

Min tystnad och folk tar över its Killing me?. Om någon frågar mig ngt. Låt mig få prata även om det låter fel eller om jag inte får ut ord eller vad det nu kan vara. Ni tror att ni hjälper.... När ni pratar åt mig. Pratar över huvudet? det gör inte det. Det har aldrig gjort det och det kommer aldrig göra det heller... Det slutar in mig ännu mer.... Usch ångest laddat ja...fryser o skakar efteråt när det blir så här???.. Hatar att inte kunna säga ifrån...hatar att aldrig kunna stå upp för mig själv! Suck på mig själv!! Dags att ringa kuratorn...?

Av Josefin - 28 februari 2015 00:24

Min tystnad och folk tar över its Killing me?. Om någon frågar mig ngt. Låt mig få prata även om det låter fel eller om jag inte får ut ord eller vad det nu kan vara. Ni tror att ni hjälper.... När ni pratar åt mig. Men det gör inte det. Det har aldrig gjort det och det kommer aldrig göra det heller... Det slutar in mig ännu mer.... Usch ångest laddat ja...fryser o skakar efteråt när det blir så här???..

Ovido - Quiz & Flashcards