Alla inlägg under december 2014

Av Josefin - 30 december 2014 15:27

Nu har vår lilla söta Bella kommit. Så nu har vi 2 små vackra barn. Kan inte förstå det har gått så fort. Det känns som det var igår jag fick reda på att jag vänta ett till barn och att vi skulle bli 2 barnsföräldrar.


Nu sitter jag fast i vår bajs lägenhet högst upp. Funderar på hur jag kan ta mig ut från lägenheten. Jag vill ju få ut mig själv och barnen få lite frisk luft. Men i helskotta hur? Jag som är så liten kommer nog ramla eller tappa våra barn i trappan. Blää jag känner ju själv att man blir som gröt i hjärnan. När man inte igår ut. Tindra måste känns likadan... Dok känner jag mig så pga amninghjärna. Tindra måste få tråkigt att mesta dels sitta framför tv.n även om hon sitter o tittar då snällt. Men ändå. Jag känner mig tråkig?

Ovido - Quiz & Flashcards