Alla inlägg under november 2019

Av Josefin - 15 november 2019 07:42

Kanske behövdes det sluta så här. Så vi båda kan gå vidare med våra liv. Jag kan inte släppa in dig ännu än gång det funkar inte för mig när du har behandlat mig som skit helt enkelt. Ofsat vad som har hänt....Så kan jag inte hata dig jag antar jag är en sån person som lämna sånt o förlåter. Kanske är jag för snäll. Jag önskar verkligen all lycka till dig. Hoppas vi både får leva fint o gott . // hejdå  

<30

Av Josefin - 13 november 2019 15:02

2 dagar kvar... då du försvinner. Klart kommer jag vara ledsen....men nu på riktigt kan jag andas och byta kapitel då du försvinner. Det här året har verkligen varit djupt ner i det svarta. Det här har varit så olik mig på många plan. Jag vet inte vad som fick det här att väckas. Som jag har grubblat och varit många gånger att falla tillbaka till. Vilket jag har skämts över och inte varit ett dugg stolt över mig själv ....men jag är mänsklig o gör misstag........

just nu känner jag att det kan bara bli bättre. Allt för mig och min familj ❤  



<30

Av Josefin - 13 november 2019 15:02

2 dagar kvar... då du försvinner. Klart kommer jag vara ledsen....men nu på riktigt kan jag andas och byta kapitel då du försvinner. Det här året har verkligen varit djupt ner i det svarta. Det här har varit så olik mig på många plan. Jag vet inte vad som fick det här att väckas. Som jag har grubblat och varit många gånger att falla tillbaka till. Vilket jag har skämts över och inte varit ett dugg stolt över mig själv ....men jag är mänsklig o gör misstag........

just nu känner jag att det kan bara bli bättre. Allt för mig och min familj ❤  



Ovido - Quiz & Flashcards