Alla inlägg under april 2012

Av Josefin - 28 april 2012 22:48


Idag var jag och älsking på tatueringsmässan i Norrköping. Det blev håll i läppen på mig. Jag har viljat gör det så länge och våga det nu, jag riktigt stolt över mig själv att jag våga! ^^ Det gjorde heller inte ont som jag trodde att det skulle vara. Visst var jag livrädd i början när man satt och vänta. Efteråt var jag darrig. Det kändes grymt bra efteråt också absolut.

Tänkte lite smått, "Vad fan, jag lever bara en gång och är ung en gång och jag gör sällan saker så för hastad? värsta fall är det ju bara att ta bort den, vilket man inte kan med en tatuering lika lätt..."

Så jag levde livet idag, kan man säga ^^


Hej hopp gummisnopp!


Av Josefin - 27 april 2012 22:00

I den här veckan har jag jobbat, i 5 dagar och ca 6h varje dag vilket är lagom hhEhe,. Jag har vissa dar börjat kl 06.00 och vissa 05.00, jupp jag har varit jättetrött hela veckan. Men idag har jag varit pigg, typiskt när man ska ta helg hehe när man äntligen har fått sig en rutin i det hela.




 

Av Josefin - 17 april 2012 12:25

Idag var jag hos jobbcoach med min grupp. Våran uppgift idag var att skriva ner allas styrkor om som finns hos varandra. Lite små svårt så där när man inte känner varandra. Jag blev väldigt glad över mina styrkor som jag fick höra utav gruppen. Det var några ord som jag inte alls trodde att jag ut speglade hos andra. bekväm, fokuserad och tydlig... :P. hihihihi...^^


Mina styrkor:

Snäll, trevlig, glad, driven,charmig,modig, social,bekväm, fokuserad, tydlig och nyfiken.  













Av Josefin - 16 april 2012 11:32

Usch blää tvii.... mina syrkor hm... min uppgift från min jobbcoach och fån mig själv(faktiskt).

Jag har fått 5-6 papper om just styrkor....bläää... jobbigt jobbigt.... men det är absolut dags att ta tag i det nu, bättre sent en aldrig eller hur?

Jag gör det för mig(mest mig själv) och för min nära och kära. Jag blir så mycket bättre som människa och det kommer absolut bli lättrare i livet, det tror jag absolut på.



Idag ska jag till unga vuxna och prata lite =)!!







Av Josefin - 6 april 2012 18:05

Allt känns lite jobbigt just nu....

Ovido - Quiz & Flashcards