Alla inlägg den 14 november 2011

Av Josefin - 14 november 2011 15:38

I dag har Emmelie min syster på promenad och det var grymt skönt. Man blir så mycket piggare efteråt och man har mer ork att ta tag i saker här hemma.


Jag fick ett samtal av Elin ;-). Hon tipsade mig om ett jobb. Hennes arbetgivare behövde timvikarie.

Så nu har man skickat in personligtbrev och CV. Så nu är det bara att hålla tummarna =).

Vilken vän man har, tack Elin för att du finns =).


En gammal bild på Elin och på Pip ;) <3


 

Av Josefin - 14 november 2011 15:31

Jag har sökt till yrkeshögskoleutbildning som tansköterska, 300 yh-p på TUC yrkeshögskola i Tranås 1.5 år. 

Utbildningen startar i Januari 2012. Jag får svar i december.


Jag hoppas så mycker på att komma in på utbildningen, jag skulle bli så glad och stolt över mig själv, att jag vågade.Om jag inte kommer in, då tänker jag fortsätta söka tills jag kommer in. Jag kommer inte och tänker inte ge upp! DEN DU!! ;-)



 

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards