Alla inlägg under augusti 2012

Av Josefin - 18 augusti 2012 14:49

Idag har jag varit med Elin på stan och shoppat loss. Jag har hittat ett par skor, långärmad tröja och en skarf. Sen har jag även handlat lite inredningsgrejer till hemmet.

Btw tack Elin för idag, det var verkligen jätte trevligt , det får vi allt göra flera gånger^^! <3

 

       

 

Av Josefin - 16 augusti 2012 14:30

Idag beställde jag och älskling från swedenrockshop-katalogen, äntligen bestämde vi för det. Vi har ju nämligen beställt hem 4 kataloger där ifrån och alltid varit sugna på att handla där ifrån, men nu så ;)!

Jag beställde dessa kläderplagg, jag hoppas att det är okej att jag läger upp dom för swedenrockshop, det är ju lite reklam för er ju faktiskt... men men här kommer dom, snygga va^^!!??

 

 

Check mini skirt^^

 


 

 

Jerry sandwich(Tom end Jerry) tröja ^^

 

 


 

 

Tied up tee ( från abby dawn/avril lavigne) Thihi^^!

 

 

 

 

 

 


Av Josefin - 13 augusti 2012 20:49

Sommaren har gått fort fort fort... vi är nu redan i august kan knappt fatta vad tiden har tagit vägen. Men det är ju inte så konstigt att man känner så, eftersom jag har ju jobbat och har haft fullt upp. Jag har gjort mycket i sommar här i Linköping. Jag har haft det riktigt bra.


Jag har badat, varit björkviken, spelat mini-golf, umgåtts med tjejerna, ätit på restaurang med älskling, gått på bio, ätit på bosses glassbar, soppat på rean och umgåtts med mina när som jag älskart helt enkelt. 


Här kommer lite bilder :


                       

Ovido - Quiz & Flashcards