Alla inlägg under juni 2014

Av Josefin - 28 juni 2014 09:40

Varför blir jag så stressad av att få hit folk. Även när det är mina vänner? Varför kan jag aldrig slappna av? Det har absolut inget med dom att göra. Allt ligger på mig vad jag är van med och ovan med. Att ha focusen och att rent allmänt ha folk hemma hos mig. Det hände väldigt sällan. Jag är obekväm med det helt enkelt. Men de ska jag ändra på. Det är ju så trevligt att ha folk hemma hos mig. Men obekvämligheten hemma måste dok med ändras.

Kramar

Av Josefin - 21 juni 2014 12:15

Att ta dom här stegen
Rädslan att människor i min omgivning inte kommer tycka om mig någon mer
Men det bevisar väl bara vilka som är äkta eller inte
Nu äntligen har jag tagit tag mitt liv. Att äntligen säga ifrån eller säga till någon har gjort mig ledsen
Det är enormt stort steg för mig
Jag tror att min inre blir bättre snart
Konflikten inom mig tar äntligen mot sitt slut snart eller det är bara början än

Stor kram till mig :-)

Ovido - Quiz & Flashcards