Alla inlägg under maj 2013

Av Josefin - 26 maj 2013 18:23

Jag har hittat lite tatueringar som jag vill göra. Jag vill inte ha alla men kanske 2 eller 3 av dom. En vid örat en i ryggen och en på armen :)! Vi får se. :)!



         

Jag

Av Josefin - 22 maj 2013 18:53

 

 

OM DIG SOM PERSON:


Vilket datum fyller du år? - 3 mars
Hur gammal blir du nästa födelsedag? - 24 år (jävlar jag börjar bli gammal ;)!)
Vad använder du för parfym? - Forbidden rose och wild rose (Avril lavignes parfym vad annars ;D )
Vad stör du dig på? - Jag stör mig på människor som tror att dom är bättre än andra (men så visas det sig att dom inte är så perfekta heller ;D )
Har du glasögon: Nej, jag har en perfekt syn vad jag vet ;D
Vilken egenskap önskar du att du hade haft? - Jag önska att jag var en person som, vågar vara sig själv och våga ha egna åsikter.
Har du bra hälsa? - Ja
Höger- eller vänsterhänt: Höger
Längd och vikt: 167 cm 62,5 kilo innan gravidteten ( nu väger jag 67 :D))
Vilket stjärntecken har du? - Fiskarna
Hur många syskon har du?- 2 Stora syster och lillebror (alltså blir jag ett mellan barn )
Har du några barn?- Nej men jag har en i ugnen ;)!
Vad vill du jobba som? Underssköterska (inriktning med äldre) eller cafebiträde.
Har du tatueringar? Nej men jag vill ha en eller två =D!
Sparare eller slösare? Sparare har varit det som barn också. Jag minns när jag hade massor med godispåsar som jag spara på som liten :P
Favorit diseny: Lilla sjöjungfrun sen kommer nog skönheten och odjuret :)!


KÄRLEK
Vad gjorde du senast på alla hjärtans dag? - öhh jag kommer inte ihåg :S!
Vad är det mest romantiska någon gjort för dig? - När älskling ger mig blommor när jag minst anara det :D!!
Har du haft sex med fler än 5 personer? - Jag har bara legat med en :)! <3
Är du singel just nu? - Jag har pojkvän :) 7 år :)!
Hur länge har du varit olyckligt kär som längst? - 3 år :P i en idiot
Vad är det viktigaste i ett förhållande? - Allt vad det innebär :)!
När kysste du senast någon? - Igår/inatt.
Hur ser drömbröllopet ut? - Enkelt eller vikinga bröllop ;)!
När fann du din första kärlek? - När jag var 16 år :)! Innom en sida på internet som heter helgon.net.
Gillar du romantik? - Ja klart jag är ju tjej (eller nåt)


ÖVRIGT
Vart vill du bo i framtiden? - ehm ja inte i stan, kanske lite mera utanför.
Vad vill du ha just nu? - Inget :O! Trots att jag är gravid inga cravings ;)!
Vilken är din favoritmaträtt? - Kalops eller tacos (det varierar)
Vad brukar du äta till frukost? - Jag älskar och äta frukost. Jag äter gärna en stor. Men när det blir något "litet" så brukar det oftast bli. Müsli med filmjölk eller flingor med mjölk och macka med kaviar på.
Brukar du röka eller snusa? - Jag har provat det. Det var inget för mig. Så jag svarar nej på den frågan.
Vad gjorde du på din senaste födelsedag? - Jag hade min familj och sambos familj över :) Då det böjds hembakat bröd med olika tropiska frukter och sen som efterrätt rulltårta, som jag baka alldels själv. :)
Vilken sport gillar du? - Hockey (att titta på förstårs ;)!
Vilket skolämne avskyr du? - Alla ämnen förutom bild ;)!

Av Josefin - 19 maj 2013 17:29

Nu är jag i vecka 30 + 4.  Vi borde köpa till oss massor saker till tösen, det börjar ju allt närma sig. Vi har inget skötbord eller spjällsäng(madrass) eller blöjor o sådan saker, det känns ju lite si så där haha för vem vet snart kan det ju säga plopp, man har ju absolut ingen aning när den kommer egentligen. Tanke på alla för tidiga födelse som man har hört... :-P så ja det är väl bara rycka sig i kragen och fixa det.



Av Josefin - 5 maj 2013 16:08

Jo mitt senaste inlägg var ju om lilla Kosmos. Men han mår bra nu :).  Nu får han äta special foder hela livet :) allt för min lilla kisse ska må bra. Min pengar gick ju åt som smör då när han låg inne men det var ju absolut värt. Älskade Kosmos - mysmos.



Japp som sagt jag är ju gravid nu. I vecka 28 är jag i nu och snart går jag in i vecka 29. Knappt 2,5 månad kvar innan lillan tittar ut. Ja det blir ju en lite tjej. Vi var ju så ivriga o nyfiken vad det var för en för liten filur. Sen känns det mera verkligt och så när man vet vad det är. Jag förstår inte på mig dok, jag verkar inte riktigt fatta det hehe. Ibland i mellanåt känns det som att jag inte är gravid och sen så säger jag allt den. 


Sen ska jag ju sluta jobb i sista maj. Kommer kännas sorgligt eftersom jag gillar det stället. Jag kommer ju få vara hemma och ta det lugnt, det lär behövas. Jag börjar ju kännas av i höfter och rygg. Men jag ska försöka hålla ut fram till slutet :). Vi behöver ju alla pengar vi kan få ju.

Sen blir det väl att gå med föräldrarpenning. Det blir nog tjärvt... men det ska nog gå :)!

Ovido - Quiz & Flashcards