Alla inlägg den 12 november 2011

Av Josefin - 12 november 2011 20:00

Idag var Jag, David och Hanna på Ekenäs julmarknad. Det var verkligen jätte mysigt. Det fanns massor med roliga saker. Vi käkade viltkebab. Sen handla vi andra smått och gott: Honung, glögg, saffran och ljushållare. Det var verkligen jätte mycket fina prylar och massa goda delikatesser. En del grejer var ganska dyra, vilket man kan förstå. Men nästa år om man nu har fast jobb/eller om jag pluggar, lär det bli massor med handlande!



                                                  


Btw den 26 & 27 är det adventsmarknad i gamla linköping! Jag & David var där förr förra Julen. Det var också mysigt. Jag ska nog leta efter godiset som kom ifrån island tror jag. Då det var smak av lakrits och choklad! Sen kanske någon jultomte prynad eller duk^^. Den du!!

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards