Alla inlägg den 3 maj 2014

Av Josefin - 3 maj 2014 07:46

Det har jag alltid gjort sen mellan och högstadiet och jag har väl mina anledningar och även om det är litet för er så är det ändå stort för mig. Mellanstadiet var det en kille klassen som höll på hela tiden även om jag sa sluta och lägga av, så höll han fortfarande på. Jag kanske varför otydlig? Han tafsa och kommentera min kropp hela tiden på negativt sätt. Viska saker i mina öron... Usch jag mår illa av att tänka på det... Det är svårt när det finns i mina tankar dagligen...

Sen den dagen jag var i simhallen med min syster. Vi gick för att bubbla. Sen kom det 2 killar o satte sig bredvid mig. Hur gamla kunde det vara 18-23 typ. Där satt dom o tafsa av allt det kunde komma åt. Jag slet bort deras händer. Men dom satt som klister.... Dom höll på hel tiden. Jag tror jag nästan satt i Emmes knä av när dom höll på..


Början av högstadiet vi var på Mix metapol. Da bazz var där. Jag dansa hoppa och skojsa. Jag tror jag var med syster, hennes kompis och jag var med Marina?
Det kom män bakom oss o en av dom kom väldigt nära o tryckte sin sak på min bak. Stel frysen som en pinne var jag..... Nej det var inte mysigt. Det var snarare vidrigt!!!! Hata hata!! Jag ville verkligen inte ha honom när mig i överhuvudtaget....


Män är äckliga svin.... Hata hata hata...

Ovido - Quiz & Flashcards