Alla inlägg den 10 januari 2012

Av Josefin - 10 januari 2012 23:13

Du tror att det är så jävla enkelt och att jag är så jävla nöjd med att vara smal

Du vet absolut ingenting

Jag vet inte bättre

Kanske inte du heller?

Då jag har hört i hela mitt liv

Att män vill inget annat

Att ha kurvor

Att ha kvinnor som man kan ta på

I hela min tonårs liv

Trodde jag att ingen "man//kille" ville ha mig

Varför skulle någon vilja ha mig?

Folks ord eller mer sättet dom sa det på

Gud vad smal

Ta en till kaka du behöver lägga på dig

(Jo tack jag vet)

Att jag kommer dö ut om jorden skulle vara ien svältkatastrof

skulle jag vara den som dog först

Folk som alltid fyllde på ens tallrik

När man själv var proppmätt

Omkläningsrummen vill jag bara försvinna bort i mitt skinn

Provhytten på h&m ingenting som fyllde min tröja

Min byst fanns det bara luft

Min bak platt som en jävla pannkaka

Nej livet är inte enkelt men jag står kvar ändå

En kamp mot att gå upp i vikt är bara jag som kan förstå

Snälla människor var varsam med dina ord

Jag är den som lyssnar

Ord fastnar väldigt lätt

Av Josefin - 10 januari 2012 22:47

livet går vidare

men fortfarande har jag fastnat i mörket

jag försöker verkligen att få det försvinna

men det är inte enkelt, som du kanske ser

jag är inte stark

jag är svag

bara så där

jag vet att jag behöver dig

men jag vet dok inte hur

men sitt här vid min sida och håll min hand

vi ska ta i tur det här tillsammans


Ovido - Quiz & Flashcards