Direktlänk till inlägg 10 januari 2012

Något som jag vill ha sagt....

Av Josefin - 10 januari 2012 23:13

Du tror att det är så jävla enkelt och att jag är så jävla nöjd med att vara smal

Du vet absolut ingenting

Jag vet inte bättre

Kanske inte du heller?

Då jag har hört i hela mitt liv

Att män vill inget annat

Att ha kurvor

Att ha kvinnor som man kan ta på

I hela min tonårs liv

Trodde jag att ingen "man//kille" ville ha mig

Varför skulle någon vilja ha mig?

Folks ord eller mer sättet dom sa det på

Gud vad smal

Ta en till kaka du behöver lägga på dig

(Jo tack jag vet)

Att jag kommer dö ut om jorden skulle vara ien svältkatastrof

skulle jag vara den som dog först

Folk som alltid fyllde på ens tallrik

När man själv var proppmätt

Omkläningsrummen vill jag bara försvinna bort i mitt skinn

Provhytten på h&m ingenting som fyllde min tröja

Min byst fanns det bara luft

Min bak platt som en jävla pannkaka

Nej livet är inte enkelt men jag står kvar ändå

En kamp mot att gå upp i vikt är bara jag som kan förstå

Snälla människor var varsam med dina ord

Jag är den som lyssnar

Ord fastnar väldigt lätt

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Josefin - 18 september 2023 22:15


Jag försöker tänka positivt. Jag har en helt okej hälsa. Jag röker inte dricker inte och håller inte på med droger. Jag är ingen dålig sambo bara för att jag drar mig undan. Det helt normalt att göra det när man inte mår bra.. vi är olika kring...

Av Josefin - 21 februari 2021 11:54


Omfattas med oro och ångest... Helger är så tråkiga jag vill at det ska hända saker.... ...

Av Josefin - 14 december 2020 09:30

Önska att det aldrig hade hänt. Även om jag är förlåten... Så har jag fortfarande inte gjort det. Jag ska leva med det tills jag dör. För jag fucking förtjänar det... Förstår inte kommer aldrig göra det. Varför du lever med mig ändå förstår jag inte...

Av Josefin - 2 oktober 2020 07:13

När mina tankar blir bekräftade åter igen... Är det ända vägen ut att få ett slut... Så skulle det ens ha en betydelse då? Om jag försvann och blev tomhet i luften..... ...

Av Josefin - 26 september 2020 00:09


Nu har jag äntligen kommit i fass med plugget nu. Som jag har pratat om det så länge nu. Nu äntligen gör jag det. Skönt att jag har lagt bakom det hyfsat iallafall det kryper i på en ibland. Men det är verkligen bättre. 1.5 fokus på plugg o mig nu ??...

Ovido - Quiz & Flashcards