Alla inlägg den 28 januari 2012

Av Josefin - 28 januari 2012 15:03

Hej Josse, jag vet att inte är helt nöjd med dig själv.


Men det borde du vara. Du är absolut inte ful, du har bröst (inte stora dok) men du har bröst och har inte bröst cancer(ta i trä). Tänk dig att dom som har det och dom som inte har det bröst. Du borde vara lycklig lottad. 

Du är blond och har baby blue eyes, vilket är gulligt och fint. Du har egen rouce? Du har ju dina egna röda kinder ;)! Du är smal, inte "pinn-smal"... Du har faktiskt former! 36 storlek!

Btw... Du borde vara positiv när du ser vackra och snygga tjejer på stan/filmer (som min ** kanske tittar på). Du borde tänka och säga "gud vad vacker och snygg hon är" Istället för att hata den tjejen och vara svartsjuk. Och om ** skulle titta på dom....varför inte titta på snygga killar då? (så borde alla tjejer tänka)


Förresten Josse! Sträck på dig! Va stolt över dig själv. Lev livet. Låt ingen stoppa dig för att gå ut på stan eller fester, för att andra bara vill sitta inne. Om du blir stressad av det , gör något då, låt ingen stoppad dig. Bryr dig inte vad folk tycker om den saken. Tyck själv!


Du är bra. Man kan inte vara bra på allt.

Men du är bra på att skissa och rita för att inte har gjort det på väldigt länge. Du är väldigt bra på att tag i saker här hemma ( städa, diska, bädda sängen, tvätta och laga mat kan jag också.) Bra på att massera, jag får mycket beröm av min sambo och syster, jag fick ju VG på det, i skolan så ;)!

Jag är bra på att baka (visst har jag misslyckat någon gång, det gör nog alla). Jag är bra på att spara. Jag har sparat min present kort sen i julas. DEN DU!! Jag är bra att vara mig själv! Vara snäll, för snälla ibland, folk uttnyttjar än ibland men annars är det väl bra. ;)


Titta gossi goo!! ^^  

Ovido - Quiz & Flashcards