Alla inlägg under januari 2012

Av Josefin - 10 januari 2012 22:47

livet går vidare

men fortfarande har jag fastnat i mörket

jag försöker verkligen att få det försvinna

men det är inte enkelt, som du kanske ser

jag är inte stark

jag är svag

bara så där

jag vet att jag behöver dig

men jag vet dok inte hur

men sitt här vid min sida och håll min hand

vi ska ta i tur det här tillsammans


Av Josefin - 8 januari 2012 20:14

Jag känner mig svag

Hjälp mig jag kan inte andas

Gråt i mina ögon

Torkas av sandpapper

Jag vill inget hellre  att få vara jag

vara stark

vara stolt

men vad har jag i mina händer

här är det tomt

Jag vill inget hellre

att vara som du



 

Av Josefin - 5 januari 2012 11:19

Snabbsummering 2011


*Januari 

Jobba och slet


*Februrari

Jobba inte så mycket


*Mars

Jag fyller 21 år

Vi fick komma och titta på Kosmos. Då vi samma vecka bestämde oss för att skaffa katt.



*April

Jobba inte så mycket

Jag fick komma på arbetsintervju för carema care

Min anställning hos L.kost upphörde


Hämta hem Kosmos

*Maj

Började jobba på carema, jobba hela månaden, en tuff vecka.


*Juni 

Jobba och slet

Åkte på Linkin park konstert med Elin T

ÄLskling fyllde år


*Juli 

Jobba o slet, jag mådde inte så bra

Klippte mitt hår kortare än vad jag någonsin har gjort....


*Augusti

Jag fick reda på att jag inte fick vara kvar på carema care


*September

Min anställning upphörde den 24 september.

1 september har jag och älskling varit i tillsammans i 5 år 


Oktober

Jag kom äntligen på vad jag vill bli Tandsköterska

Arbetssökande


November

Jobba på Lunnevads folkhögskola som serveringsbiträde 21 nov

SÖkte till utbildning som tandsköterska


December

Jobba på Lunnevads folkhögskola som serveringsbiträde till den 16 Dec

*Jag och älskling fira jul tillsammans för första gånge på julafton desstutom, annars brukar vi ju fira den i oskillda håll. I år blev det på dagen hos Davids föräldrar och sen på kvällen hos mina föräldrar ^^!

*Kom tyvärr inte med utbildningen :(!

*Nyår firade vi våran förlovningsdag, 3 år tillsammans.


Bästa med det här året är nog att vi ängligen får ha björkis för oss själva, det kommer bli grymt skönt att bada o sola o fira midsommarafton i sommmar, med inga bekymmer alls =)!  Verkligen vara där med släkten =)!




 




Ovido - Quiz & Flashcards