Direktlänk till inlägg 12 januari 2012

Min plan A B & C

Av Josefin - 12 januari 2012 15:09

Usch blää tvii... bort med all mörker, nu vill jag se ljuset ^^. 

Nu ska jag titta framåt och inte bakåt!! (som man säger)


Jag vet vad jag vill göra nu och en liten plan fram över.

Nu när jag är arbetslös (arbetsökande, ja jag vet att det heter så, men jag är bitter och deprimerad av allt och det passar så mycket bättre). När man ändå är det så kanske man kan plugga något och få pengar. Istället för att sitta hemma och vara arbetslös och inte göra något o sen få pengar för att inte göra någonting? Så varför inte?


Så min plan är att söka 


A = Tandsköterska på heltid


B = Undersökerska 50 % samt annat.


C = Matte & engelska A ( så att frisk upp huvudet lite)  Sen läsa Matte B & engelska B på heltid ( om jag nu inte kommer inte på tandsköterska eller undersköterska)


Sen när jag kommer in på undersköterska, ska ska jag läsa matte eller engelska också eftersom den utbildningen bara är på 50 %. Om jag bara kommer in på undersköterska, så ska jag ta ett litet lån av csn så att man kan köpa böcker o sen läsa o ta körkort. ^^ ( Älsklings idé)


Nu när jag och min syster Emmelie får lön/pengar så ska vi gå till friski o svettis o köpa jympa kort =). Så vi kommer i gång med träning och må bra! Redan nu i Januari. =)

Det är mitt mål med detta år. Må bra och äta bättre och leta/söka jobba(det kvittar om det är vanligt,timvikarie eller sommarjobb) och sukta efter utbildningar till nästa termin! =)!


Btw mitt band swampass//fläskfilé ska spela nu på lördag, det kommer bli smått nervöst...stå på scenen liksom, äsch det är bara o släppa loss och leka rockstjärna ;)!


 

En gammal bild på mig =). Jag vet vad ni tänker. Gud vad hon har bilder på sig, vilken fjorits. Jag tror ärligt talat. Att du säger och tänker så för att du själv är det långt där inne. Bara för att jag har bilder på mig själv, knasboll. Väx upp och du känner inte mig, men det gör jag! ^^


P.s Förlåt för min särskrivning. Fast jag är 100 procent svensk. Kanske 1 pocent valon :P d.s

 
 
sofie :-)

sofie :-)

12 januari 2012 22:54

det kommer gå bra med spelningen josse! Rocka på bara! <3

http://teodorsmamma.blogg.se

Josefin

12 februari 2012 19:11

Haha det gjorde jag. Dok blunda jag, när jag sjöng, våga inte titta haha!! ^^

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Josefin - 18 september 2023 22:15


Jag försöker tänka positivt. Jag har en helt okej hälsa. Jag röker inte dricker inte och håller inte på med droger. Jag är ingen dålig sambo bara för att jag drar mig undan. Det helt normalt att göra det när man inte mår bra.. vi är olika kring...

Av Josefin - 21 februari 2021 11:54


Omfattas med oro och ångest... Helger är så tråkiga jag vill at det ska hända saker.... ...

Av Josefin - 14 december 2020 09:30

Önska att det aldrig hade hänt. Även om jag är förlåten... Så har jag fortfarande inte gjort det. Jag ska leva med det tills jag dör. För jag fucking förtjänar det... Förstår inte kommer aldrig göra det. Varför du lever med mig ändå förstår jag inte...

Av Josefin - 2 oktober 2020 07:13

När mina tankar blir bekräftade åter igen... Är det ända vägen ut att få ett slut... Så skulle det ens ha en betydelse då? Om jag försvann och blev tomhet i luften..... ...

Av Josefin - 26 september 2020 00:09


Nu har jag äntligen kommit i fass med plugget nu. Som jag har pratat om det så länge nu. Nu äntligen gör jag det. Skönt att jag har lagt bakom det hyfsat iallafall det kryper i på en ibland. Men det är verkligen bättre. 1.5 fokus på plugg o mig nu ??...

Ovido - Quiz & Flashcards