Direktlänk till inlägg 11 mars 2015

Josefin

Av Josefin - 11 mars 2015 21:54


1 Jag följer en på youtube som heter Therese Lindgren

2 om jag fick välja något att äta som snacks till film skulle det vara popcorn.

3 Jag gillar årstiden våren bäst.

4 Jag är blyg och tystlåten person. Vilket det inte är okej i dagens samhälle. Man måste vara framåt och ta för sig hela tiden. Inte undra på att man har svårt att tycka om sig själv för den man är. Inse fakta vi är alla olika och unika!!!!

5 Jag är en katt människa

6 Jag är bra på att ta tag i saker direkt. Förutom när jag har mamma/amnings hjärna då orkar jag inget och det är okej ??.

7 Min favorit fika är bullar

8 favorit mat korvstroganoff höhö ?

9 Jag hatar att diska, dammsuga och tvätta! Men jag gör det ändå så klart.

10 Jag tycker om att äta frukost

11 På sommaren tycker jag om att bada, picknick, cykla och äta glass.

12 På vintern tycker jag om att åka pulka. Julafton får jag bara ångest av bläää..

13 Jag har svårt att säga ifrån. - min mun säger ja medan min hjärna säger Neeeeej!!!

14 Jag älskar att umgås med mina tjejer. Saknar dom jämnt!

15 Jag är mellan barn

16 Om jag skulle träna hade jag nog valt att simma eller spela bandy några ggr i veckan. Men jag är för feg!

17 favorit dryck te och blåbärdryck

18. Det tar ungefär 30-40 minuter i duschen. Jag duschar håret en gång i veckan. Duschar kroppen 3 dagar i veckan. Jag har så känslig hy så det får bli så.

19 Jag rackar mina ben och armhålan 1 ggr månaden.




 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Josefin - 18 september 2023 22:15


Jag försöker tänka positivt. Jag har en helt okej hälsa. Jag röker inte dricker inte och håller inte på med droger. Jag är ingen dålig sambo bara för att jag drar mig undan. Det helt normalt att göra det när man inte mår bra.. vi är olika kring...

Av Josefin - 21 februari 2021 11:54


Omfattas med oro och ångest... Helger är så tråkiga jag vill at det ska hända saker.... ...

Av Josefin - 14 december 2020 09:30

Önska att det aldrig hade hänt. Även om jag är förlåten... Så har jag fortfarande inte gjort det. Jag ska leva med det tills jag dör. För jag fucking förtjänar det... Förstår inte kommer aldrig göra det. Varför du lever med mig ändå förstår jag inte...

Av Josefin - 2 oktober 2020 07:13

När mina tankar blir bekräftade åter igen... Är det ända vägen ut att få ett slut... Så skulle det ens ha en betydelse då? Om jag försvann och blev tomhet i luften..... ...

Av Josefin - 26 september 2020 00:09


Nu har jag äntligen kommit i fass med plugget nu. Som jag har pratat om det så länge nu. Nu äntligen gör jag det. Skönt att jag har lagt bakom det hyfsat iallafall det kryper i på en ibland. Men det är verkligen bättre. 1.5 fokus på plugg o mig nu ??...

Ovido - Quiz & Flashcards