Direktlänk till inlägg 18 mars 2012

Dålig på att kontakta mina vänner..

Av Josefin - 18 mars 2012 08:32

Ja är väldigt dålig på det och framför allt att ringa....

Jag har ju en vana sen jag var liten.... Både i 5-6 ålderna fram till högstadiet. Det finns förklaring till det... så klart ;) Vilket mina vänner vet idag? tror jag? 

Att folk(förra detta kompisar) igronerar mig och försöker undervikaa mig, dissar mig för att vara med någon annan och inte vill vara med mig. Dess värre så ville jag på något sätt vara med dom ännu mer, jätte konstig va? pysko XD?

Haha dom trodde till slut att jag var lesbisk haha (typiskt tjejer va)? Men det fick dom sota för kan jag ju säga ;).

Jag var väl desperat att ha en vän att umgås med. Jätte konstigt och jag ångrar idag, att varför lägga sin stora energi på såna personer? då är det bättre att vara ensam ju? än att behandlas som skit right? Att dom inte kunde säga det rakt ut, att dom inte vill vara med mig? Så kanske jag hade fattat det och låtit dom vara ifred, det är väl så som älskling säger, vi tjejer är otydliga? 

Jag tror dom tyckte att jag var lite konstigt också, eftersom jag var väldigt tystlåten, blyg och ja annorlunda? 

(Det här gäller inte mina vänner idag så ni vet det... )












Men som sagt.... vi tjejer är ju konstiga.... vi kan ju inte vara mer än 2-4 stycken? Tjejer är elaka mot varandra så är det bara.... då på den tiden önska jag att jag hade killkompisar.... men tyvärr hatade jag killar också(finns förklaring till det med, haha gud hjälp mig?)....så ja det var en förvirrad tid kan jag ju säga....

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Josefin - 18 september 2023 22:15


Jag försöker tänka positivt. Jag har en helt okej hälsa. Jag röker inte dricker inte och håller inte på med droger. Jag är ingen dålig sambo bara för att jag drar mig undan. Det helt normalt att göra det när man inte mår bra.. vi är olika kring...

Av Josefin - 21 februari 2021 11:54


Omfattas med oro och ångest... Helger är så tråkiga jag vill at det ska hända saker.... ...

Av Josefin - 14 december 2020 09:30

Önska att det aldrig hade hänt. Även om jag är förlåten... Så har jag fortfarande inte gjort det. Jag ska leva med det tills jag dör. För jag fucking förtjänar det... Förstår inte kommer aldrig göra det. Varför du lever med mig ändå förstår jag inte...

Av Josefin - 2 oktober 2020 07:13

När mina tankar blir bekräftade åter igen... Är det ända vägen ut att få ett slut... Så skulle det ens ha en betydelse då? Om jag försvann och blev tomhet i luften..... ...

Av Josefin - 26 september 2020 00:09


Nu har jag äntligen kommit i fass med plugget nu. Som jag har pratat om det så länge nu. Nu äntligen gör jag det. Skönt att jag har lagt bakom det hyfsat iallafall det kryper i på en ibland. Men det är verkligen bättre. 1.5 fokus på plugg o mig nu ??...

Ovido - Quiz & Flashcards